عالی ترین فصل برای تور مالزی چه زمانی می باشد

چهارشنبه 6 بهمن 1395
18:12
علی

تور ارزان مالزی تمیزی در سرزمین مالزی نکته ای ضروری ست که سازمان بهداشت جهانی این بیماری ها را در کشور مالزی گزارش کرده است: مرض هپاتیت A/ وبا/ انسفالیت ژاپنی نوع B/ مالاریا/ بیماری انگلی ناشی از کرم شیستومیاز / سل/ تب تیفوئید/ تب دنگیبنابراین برای حفظ سلامت در کشور مالزی باید به توصیه های زیر توجه نمود.

کوالالامپور مركز بازرگاني كشور بوده و با زيبايي هاي منحصر به فرد خود و مشهورش و آثار تاريخي و ساختمانهاي فرهنگي اوقات فراغت تمام شبانه روز شما را پر مي كند. برخی از جاذبه های کوالالامپور به شرح زیر است:
پارك پرندگان

پارك پرندگان KL در سال ۱۹۹۱ ساخته شده و توسط ملكه مالزيا Tunku Bainun افتتاح شده است و از آن تاريخ تا اول جولاي ۲۰۰۱ توسط شهرداري كوالالامپور DBKL اداره و سپس مديريت آن به شركت Safari Bird park واگذار شده است .

اين پارك زيبا با مناظر طبيعي ، درياچه و جنگل بسيار زيبا فقط در فاصله ۱۰ دقيقه از مركز اداري شهر کوالالامپور واقع شده است . اين پارك معروفيت جهاني داشته و به نام بزرگترين پارك مسقف پرندگان و يا بزرگترين پاركي كه پرواز پرندگان در آن آزاد مي باشد معروف است و داراي ۳۰۰۰ پرنده از انواع گوناگون محلي و جهاني مي باشد .

وسعت اين پارك در ناحيه تريان به ۲۰ هكتار مي رسد و بازديد كنندگان مي توانند از مشاهده پرندگان و محيط جنگلي آن لذت ببرند .

يكي از ويژگي هاي خاص اين پارك ، قابليت پرواز پرندگان در محيط اين جنگل است كه آن را از ساير پاركها جدا كرده و محلي آرام و طبيعي براي پرندگان و توليد مثل آنها مهیا كرده است .
ميدان استقلال

در زلزله نيمه شب ۳۱ آگوست ۱۹۵۷ مقداري خرابي در بخش اصلي اين بناي تاريخي در قلب شهر به وجود آورد . ميدان داتاران مرددكا در مركز شهر قرار گرفته و در ضلع مقابل رويال سلانگور كلاب قرار دارد كه در آن جشن استقلال مالزي هر ساله بر پا مي شود .

اين كلاب مجلل براي بازي كريكت وهاكي و تنيس و راگبي تا دهه ۹۰ ميلادي مورد استفاده بوده است و در طبقه زير زمين اين مجموعه ، پاركينگ مجهز و مركز خريد و رستوران قرار دارد .
باغ اركيده و هيبيسكوس

اين باغ در منطقه Taman tasik perdana قرار گرفته است . باغ اركيد بيش از ۸۰۰ گونه اركيده مالزيايي دارد . گياهان داركيد نيز در همانجا به فروش مي رسند و همچنين باغ هيبيسكوس شامل بيش از ۵۰۰ گونه از شكوفه هاي رنگارنگ است .
پتروناس

برج هاي دو قلوي پتروناس KLCC ( كه معروف به مركز شهر کوالالامپور يا مركز همايش هاي كوالالامپور نيز مي باشد ) بلندترين برج هاي دوقلوهاي جهان و با ارتفاع ۴۵۲ متر مي باشند و طراحي آن توسط يك معمار آرژانتيني – امريكايي بنام سزار پلي بوده كه در سال ۱۹۹۷ به اتمام رسيده ، پتروناس شركت ملي نفت مالزي بوده كه هزينه احداث برج ها را پرداخت نموده است .

اين برج ها داراي ۸۸ طبقه كه متشكل از بتن هاي سيماني و فولاد ضد زنگ و شيشه ساخته شده و طبقه ۴۱ و ۴۲ توسط پل هوايي به هم ارتباط پيدا مي كند. معماري اين برج ها الهام گرفته از معماري اسلامي مي باشد. اين برج ها داراي قسمتهايي از قبيل سالن اركستر مالزی ، گروه هنري و مركز خريد سوريا KLCC است كه يكي از بزرگترين مراكز خريد كوالالامپور مي باشد .

برای اطلاعات بیشتر به صفحه تور مالزي مراجعه کنید .


[ بازدید : 47 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فرانسه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]